آخرین اخبار و تصاویر از سریال سلمان فارسی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فیلمبرداری سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری که محصول جدید مرکز سیمافیلم است، به خرابه های شام رسید.

آخرین اخبار و تصاویر از سریال سلمان فارسی

پس از اینکه با انتها سال 1399، فیلمبرداری بخش اعظم فصل دریایی ها در شاهرود به انتها رسید، با شروع سال 1400، فیلمبرداری بخش دیگری از این پروژه در شهرک سینمایی نور از سرگرفته شد.

در این بخش، پس از ساخت دکورهای خرابه های شام، فیلمبرداری در این دکورها در حال اجرا است.

همچنین از ابتدای امسال، گروه سازنده سریال سلمان فارسی به منظور لوکیشن یابی به چند کشور از جمله لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان سفر کردند تا بعد از ارزیابی نهایی و با در نظر دریافت همه جوانب، سفرهای خارجی به منظور تکمیل فصل بیزانس سریال در امسال انجام گردد.

همزمان، به موازات فیلمبرداری در شهرک سینمایی نور و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی، ساخت دکورهایی در منطقه آبسرد دماوند نیز شروع شده است.

بر اساس پیش بینی های انجام شده تا انتها امسال، فیلمبرداری بیزانس به اتمام می رسد و فیلمبرداری فصل ایران دوران ساسانی شروع خواهد شد.

سریال سلمان فارسی که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می نماید. فیلمبرداری این سریال، اواخر آذر 1398 در کویر شهداد کرمان شروع شد و با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی به هفدهمین ماه ساخت خود رسیده است.

سریال سلمان فارسی به سفارش مرکز سیمافیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می گردد. تا به امروز بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و همچنین چند بازیگر خارجی جلوی دوربین رفته اند.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57974

به "آخرین اخبار و تصاویر از سریال سلمان فارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار و تصاویر از سریال سلمان فارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید