آناهیتا درگاهی: جسارت در بازیگری را از هومن سیدی آموختم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سینما نوین/ آناهیتا درگاهی با حضور در برنامه کافه آپارات با فریدون جیرانی در این برنامه به تبادل نظر نشست.

آناهیتا درگاهی: جسارت در بازیگری را از هومن سیدی آموختم

او در بخشی از این برنامه با اشاره به شرکت در کلاس های بازیگری هومن سیدی گفت: هومن سیدی یک وجهی در آدم بیدار می نماید و راهنمایی می نماید که برای من بسیار جذاب است. فضای ذهنی خودم نزدیک فضای هومن سیدی است و فضای ذهنی آن را بسیار دوست دارم. من جسارت در بازیگری را از هومن سیدی یاد گرفتم، حس هایی که از کودکی تجربه کردی و از گفتنش ترس داری را به زبان می آوری. البته بعد از مدتی، هومن سیدی من را از کلاس اخراج کرد و گفت تو یکی از بهترین شاگردان من هستی ولی چون نه صبر داری نه تحمل، بهتره رو خودت کار کنی. اما اون اخراج هیچوقت برای من بد نشد و باعث نقطه پشرفت من شد و خیلی کمکم کرد که صبر و تحملم بالا برود.

او همچنین به هدیه تهرانی و لیلا حاتمی به عنوان بازیگران مورد علاقه اش اشاره نمود و اضافه کرد: فیلم قرمز هدیه تهرانی را بارها و بارها دیدم و فیلم آب و آتش بخاطر کاراکتر و فضا و جسارت زنانه اش از لیلا حاتمی همواره برای من جذاب بوده است چون به شخصه خودم هم جسارت و خطر کردن زنانه را دوست داشتم.

این بازیگر درباره تجربه همکاری اش در می خواهم زنده بمانم نیز گفت: با من تماس گرفتند و بعد آن به دفتر رفتم و درباره نقش صحبت کردیم و شهرام شاه حسینی و محمد شایسته به من برای این نقش اعتماد دادند چون کاراکتر شیوا و اون فضای ذهنیش متفاوت بود از کارهایی که نموده بودم.

او درباره چالش این نقش هم گفت: موقعی که آدم اتفاقی بد برایش می افتد سعی می نماید از آن فرار کند و شیوا در این نقش مدام با این آدم ها روبه رو می گردد. نترس بودنش و همینکه بدون ترس با آدمها حرف می زند و در حال مبارزه است و همین برای انتخاب این نقش برایم جذاب بود.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: همگردی
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56087

به "آناهیتا درگاهی: جسارت در بازیگری را از هومن سیدی آموختم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آناهیتا درگاهی: جسارت در بازیگری را از هومن سیدی آموختم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید