اعمال جریمه یک میلیون تومانی کرونایی از فردا در خوزستان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، منصور جمشیدی رییس پلیس راهور خوزستان در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان اعلام کرد: جریمه 10 میلیون ریالی شامل خودرو هایی می گردد که به شهر های قرمز ورود و خروج داشته و یا در ساعت 21 تا چهار صبح تردد می نمایند.

اعمال جریمه یک میلیون تومانی کرونایی از فردا در خوزستان

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه برابر مصوبات نشست استانی ستاد مدیریت کرونا، اعمال قانون و کنترل ما با شدت بیشتری انجام می گردد اضافه کرد: از ساعت 21 تا چهار بامداد تردد خودرو ها در تمامی شهر های خوزستان ممنوع است و مردم به گونه ای برنامه ریزی نمایند که در این ساعت تردد نداشته باشند.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: ورود و خروج خودرو ها از شهر های قرمز به دیگر شهر ها ممنوع است و ماموران ما و دوربین های جاده ای برابر قانون این خودرو ها را جریمه نموده و روزانه این جرایم توسط پیغامک به آن ها ارسال خواهد شد. البته آن دسته از رانندگانی که خودرو خریداری نموده، ولی سند به نام مالک قبلی است، پیغام برای آن ها ارسال نمی گردد.

وی اضافه کرد: پلیس خدمتگزار مردم است و امیدوارم فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از جانب مردم بیشتر رعایت گردد تا این ویروس منحوس ریشه کن گردد.

جمشیدی ادامه داد: روزانه برای بیش از 2 هزار خودرو در خوزستان اعمال قانون می گردد که امیدواریم در روز های آینده با کمتر شدن ترددها، شاهد کاهش این آمار باشیم.

هم اکنون 10 شهرستان خوزستان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند که شرایط هشدار دهنده ای است.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50956

به "اعمال جریمه یک میلیون تومانی کرونایی از فردا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال جریمه یک میلیون تومانی کرونایی از فردا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید