بایرن مونیخ به دنبال کسب پانزدهمین برد پیاپی، اینتر -رئال مادرید، تقابل انتقامی برای نراتزوری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امروز (چهارشنبه) با برگزاری 8 بازی پیگیری می گردد.

بایرن مونیخ به دنبال کسب پانزدهمین برد پیاپی، اینتر -رئال مادرید، تقابل انتقامی برای نراتزوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران جوان، شب دوم از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امروز (چهار شنبه) از ساعت 21 و 25 دقیقه شروع می گردد و در گروه های اول تا چهارم، 8 ملاقات برگزار خواهد شد.

گروه A

در این گروه 2 ملاقات به طور هم زمان از ساعت 23:30 برگزار خواهد شد که طی آن ها بایرن مونیخ میزبان سالزبورگ خواهد بود و اتلتیکو مادرید در خانه به مصاف لوکوموتیو مسکو می رود.

فصل گذشته، بایرن مونیخ بهترین عملکرد مرحله گروهی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را ثبت کرد و در تمام بازی های خود پیروز شد، 24 گل به ثمر رساند و فقط 5 گل دریافت کرد.

حالا این تیم، درست در میانه مرحله گروهی فصل 2020-2021 هم با زدن 12 گل، در نیمه راه تکرار درخشش فصل گذشته است، باواریایی ها به قدری به کسب پیروزی های قاطع عادت نموده اند که گرچه هفته سوم سالزبورگ را 6-2 شکست دادند، اما این نتیجه برای هانسی فلیک سرمربی این تیم ظاهرا رضایت بخش نبود. او گفت: قطعاً این بازی برای افراد بی طرف عالی بود، اما نه برای مربی.

بایرن در صورت پیروزی در این ملاقات می تواند تعداد برد های بی سابقه خود را در لیگ قهرمانان اروپا به 15 بازی پیاپی برساند.

در دیگر بازی این گروه، اتلتیکو مادرید در استادیوم واندا متروپولیتانو به مصاف لوکوموتیو مسکو خواهد رفت. نماینده فوتبال اسپانیا که در ملاقات رفت با نتیجه یک - یک برابر حریف روس خود متوقف شده، مصمم است که در ملاقات خانگی بتواند با شکست این تیم 3 امتیاز دیگر به مجموع امتیاز های خود اضافه کند و کار صعود خود را به اما و اگر نکشاند.

در این گروه پس از بایرن مونیخ 9 امتیازی، اتلتیکو مادرید با 4 امتیاز که حاصل پیروزی برابر سالزبورگ در هفته دوم و تساوی با لوکوموتیو در هفته سوم بود، در رتبه دوم قرار گرفته است و لوکوموتیو مسکو 2 و سالزبورگ یک امتیازی در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

گروه B

در اولین بازی این گروه از ساعت 21:25 مونشن گلادباخ آلمان میزبان شاختار دونتسک اوکراین خواهد بود و در دیگر بازی این گروه از ساعت 23:30 اینتر میلان ایتالیا در استادیوم جوزپه مئاتزا پذیرای رئال مادرید خواهد بود.

بی تردید یکی از مهم ترین و احتمالا جذاب ترین ملاقات های امشب بازی اینترمیلان ایتالیا و رئال مادرید خواهد بود. شاید روزی که نتایج قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان تعیین شد کسی فکر نمی کرد که 2 تیم عظیم گروه دوم، قعرنشین گروهی باشند که 2 تیم دیگر آن شاختار و مونشن گلادباخ هستند، اما حقیقت آن است که در این گروه اوضاع بر وفق مراد 2 تیم عظیم، به خصوص اینترمیلان نبوده است.

اینترمیلان در شرایطی میزبان رئال مادرید خواهد بود که این تیم با تنها 2 امتیاز از 3 بازی، رتبه انتهایی جدول را به خود اختصاص داده است و این بدان معنی است که تساوی در این ملاقات، نتیجه ای بی ثمر برای آنتونیو کونته خواهد بود.

کونته و زین الدین زیدان که سال های دور در یوونتوس هم تیمی بوده اند، برای دومین بار است که به عنوان سرمربی رو به روی هم قرار می گیرند. بار اول، در هفته سوم این رقابت ها بود که زیدان توانست هم بازی سابق خود را با نتیجه 3-2 شکست دهد و با کسب آن 3 امتیاز خانگی تا حدودی به تیمش سر و سامان بدهد.

اینتر که 2 بازی اول خود را با تساوی پشت سرگذاشته، شرایط خوبی ندارد، اما کونته هنوز به تیمش امیدوار است. او گفت: هنوز 9 امتیاز دیگر باقی مانده است، ما هنوز هم می توانیم برای صعود بجنگیم.

در این گروه مونشن گلادباخ که در هفته سوم در زمین خود شاختار دونتسک اوکراین را با نتیجه 6-صفر در هم کوبید با 5 امتیاز صدرنشین است، نماینده اوکراین و رئال مادرید هم با 4 امتیاز و براساس تفاضل گل به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

گروه C

در این گروه ابتدا از ساعت 21:25 المپیاکوس یونان در استادیوم کارایسکاکیس به مصاف منچستر سیتی می رود و سپس از ساعت 23:30 پورتوی پرتغال که مهدی طارمی را در اختیار دارد، در خانه المپیک مارسی برابر این تیم صف آرایی خواهد نمود.

منچسترسیتی در حالی این هفته در آتن برابر المپیاکوس قرار می گیرد که از 3 بازی قبلی خود در این گروه 3 پیروزی به دست آورده و با 9 امتیاز در صدر جدول است.

سیتی در هفته سوم در استادیوم اتحاد برابر المپیاکوس 3 بر صفر به پیروزی رسید، اما شاگردان گواردیولا می دانند که این تیم می تواند در آتن تیم متفاوتی باشد، جایی که آن ها در 16 مسابقه اخیر خود در رقابت های اروپایی فقط 2 بار شکست خورده اند.

پدرو مارتینس سرمربی المپیاکوس گفت: اگر ما بتوانیم مانند نیمه دوم [در سیتی]بازی کنیم، می توانیم از این ملاقات امتیاز به دست آوریم.

این در حالی است که سیتی روز شنبه در لیگ جزیره برابر تاتنهام تن به شکست داد و پپ گواردیولا با وجود شرایط مطلوب در لیگ قهرمانان هنوز نتوانسته در لیگ برتر انگلیس به تیمش سر و سامان بدهد و تیمش اکنون در رتبه یازدهم قرار گرفته است.

در گروه سوم پس از منچسترسیتی 9 امتیازی، یاران مهدی طارمی در پورتو با 6 امتیاز که حاصل برد برابر المپیاکوس و مارسی بود در رتبه دوم قرار دارند.

مهدی طارمی که این فصل با پیوستن به پورتو به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده در 3 ملاقات اول این تیم در لیگ قهرمانان در مجموع 15 دقیقه به میدان رفته است. او در شکست 3 بر یک پورتو برابر منچسترسیتی در هفته اول 13 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، هفته دوم در پیروزی 2 بر صفر برابر المپیاکوس، حتی فرصت حضور در میدان را نیافت و در بازی برابر مارسی از دقیقه 88 به ترکیب پورتو اضافه شد.

حالا باید دید پدیده فصل گذشته لیگ پرتغال در ملاقات برگشت پورتو برابر المپیک مارسی، تیم بدون امتیاز این گروه، شانس بازی خواهد داشت یا خیر؟

گروه D

در گروه چهارم 2 ملاقات به طور هم زمان از ساعت 23:30 برگزار خواهد شد. تیم آژاکس آمستردام میزبان میتیلند دانمارک است و لیورپول انگلیس هم در آنفیلد میزبان تیم آتالانتا خواهد بود.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در ملاقات هفته سوم در خانه آتالانتا قدرت خود را به رخ حریف کشید و با نتیجه 5 بر صفر میزبان ایتالیایی خود را در هم کوبید و با 9 امتیاز از 3 بازی به صدر جدول تکیه زد، اما شرایط سرخ پوشان مرسی ساید در ملاقات برگشت کاملا متفاوت است، یورگن کلوب هیچ یک از 4 بازیکن خط دفاعی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و علاوه بر آن ها احتمالا محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول هم به دلیل ابتلا به کووید 19 در این بازی غایب خواهد بود، هرچند که کلوپ در خط حمله مهره های ارزشمند دیگری در اختیار دارد.

این تیم انگلیسی بدون این بازیکنان در هفته نهم لیگ برتر 3-صفر لسترسیتی را شکست داد و حالا باید دید این تیم باز هم از پس آتالانتا بر خواهد آمد یا نه.

لیورپولی ها باید سخت نگران دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا باشند که در 3 بازی اول 3 گل به ثمر رسانده است.

در دیگر بازی این گروه، آژاکس میزبان میتیلند دانمارک است، هلندی ها که هفته سوم با پیروزی 2 بر یک برابر این تیم دانمارکی به اولین 3 امتیاز خود در این مسابقات دست پیدا کردند و خود را به رتبه دوم جدول رساندند، خوب می دانند که برای صعود از این گروه نه تنها باز هم باید ضعیف ترین تیم گروه یعنی نماینده دانمارک را قربانی نمایند، بلکه حالا در خانه باید شمار گل های خود را هم افزایش دهند.

در گروه چهارم پس از لیورپول 9 امتیازی، آژاکس و آتالانتا با 4 امتیاز و بر اساس تفاضل گل در رتبه های دوم و سوم قرار دارند و میتیلند بدون امتیاز قعرنشین این گروه است.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45964

به "بایرن مونیخ به دنبال کسب پانزدهمین برد پیاپی، اینتر -رئال مادرید، تقابل انتقامی برای نراتزوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ به دنبال کسب پانزدهمین برد پیاپی، اینتر -رئال مادرید، تقابل انتقامی برای نراتزوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید