آنالیز داوری ذوب آهن - ماشین سازی در نشست مسوولان فدراسیون فوتبال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نشست مشترک اعضای کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با سرپرست و دبیرکل فدراسیون برگزار گردید.

آنالیز داوری ذوب آهن - ماشین سازی در نشست مسوولان فدراسیون فوتبال

گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه که امروز برگزار گردید، حیدر بهافرایند،سرپرست فدراسیون فوتبال با تاکید بر ضرورت همگرایی در جهت تقویت سطح داوری در رقابت ها عنوان نمود: خانواده عظیم داوری در ارتقا فوتبال کشور صندلی رفیعی دارد. بر این اساس، وظیفه ذاتی مدیران داوری در فدراسیون فوتبال این است که با همه توان در جهت بهره مندی از ظرفیت های مختلف در این حوزه پیشگام باشند. این موضوع جز با حفظ آرامش، کار دقیق، کوشش بی وقفه و وفاق و همدلی محقق نخواهد شد و انتظار همگان این است که کمیته و دپارتمان داوری همچنان در این جهت گام بردارند تا فوتبال در این مقطع آسیب نبیند. داوران فوتبال ما خالص و بی منت کوشش می نمایند و کسی نمی تواند در فضای مجازی و حقیقی اتهامی به آنان وارد کند. در این میان، اما موضوع مهمی وجود دارد و اینکه فرایند قضاوت ها باید در فضایی باشد که حداقل اشتباه حادث گردد و تیم ها لطمه نخورند.

در ادامه این نشست، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان نمود: لیگ های باشگاهی با توجه به شرایط خاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح چهان پدید آمده است، با پروتکل های خاص و الزامات معین شروع شد اما فدراسیون و سازمان لیگ کوشش کردند با تعامل و هماهنگی با مراجع زیربط و مدیران باشگاهها بهترین فرایند در این باره طی گردد. بی تردید، داوری در این جهت پیشگام است و برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این باب هم در همین جهت طراحی می گردد. در این شرایط، برنامه ریزی منسجم در بحث بررسی میدانی، چیدمان داوران و بررسی دائمی عملکرد آنان اجرا می گردد و بدون شک، داوران شایسته فوتبال کشور هم در این شرایط حساس با تمرکز بالا همچون همواره می توانند نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

سپس فیلم رقابت تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی به تصویر کشیده شد و زوایای مختلف مربوط به قضاوت تیم داوری این مسابقه توسط اعضای کمیته و رییس دپارتمان داوری به نقد کشیده شد و توضیحات مقتضی بر اساس بررسیهای اجرا شده و گزارش های دریافتی ارائه شد و تصمیمات لازم در این باره اتخاذ گشت.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36744

به "آنالیز داوری ذوب آهن - ماشین سازی در نشست مسوولان فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز داوری ذوب آهن - ماشین سازی در نشست مسوولان فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید