بکس بادی ابزاری کاربردی و پر قدرت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بکس بادی یکی از پر کاربردترین ابزارآلات بادی است. قدرت زیاد این نوع آچار بکس سبب شده است بسیار کاربردی و پر طرفدار باشد. این ابزار در کارگاه ها، کارخانه ها، اتو سرویس ها و …. کاربرد زیادی دارد و به شما کمک می کند تا با صرف نیروی کم و در زمانی اندک انواع مختلف پیچ و مهره را به راحتی و با سرعت زیاد باز و بسته کنید.

بکس بادی ابزاری کاربردی و پر قدرت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مکانیک ها نیاز زیادی به بکس بادی دارند زیرا با این وسیله می توانند پیچ و مهره های محور، جلوبندی موتور، سیستم تعلیق و … را به راحتی سفت یا باز و بسته کنند. استفاده از این نوع آچار کمک می کند تا در زمان کمی به کارهای بیشتری برسید و زمان و انرژی خود را به بهترین نحو صرفه جویی کنید.

علاوه بر این برای انجام مونتاژکاری ها در کارخانه ها و کارگاه ها نیز می توان از آچار بکس بادی استفاده کرد و به کارها سرعت بیشتری بخشید. بنابراین توضیحات، می توانیم بگوییم که این نوع آچار از ضروری ترین نیازها در کارگاه های تولیدی، خدماتی و تعمیراتی، تعمیرگاه های ماشین، کارخانه ها، کارگاه های فردی، انجام پروژه های صنعتی یا حتی تعمیرات شخصی است.

مزایای استفاده از بکس بادی

آچار بکس بادی که با نام های آچار پنوماتیک یا آچار بادی نیز نامیده می شود، یکی از انواع پر کاربرد ابزار آلات بادی می باشد. این نوع ابزار آلات همان طور که از نامشان مشخص است با تبدیل کردن باد به نیروی مکانیکی کار می کنند. برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این نوع آچار عبارتند از:

بکس بادی قدرت بسیار زیادی دارد و انواع پیچ و مهره را به راحتی باز و بسته می کند.

این نوع ابزار آلات طول عمر بسیار بالایی دارند و هزینه کردن برای خرید آن ها بسیار به صرفه می باشد.

آچار بکس بادی عملکرد خیلی خوبی دارد و بسیار کاربردی می باشد.

برای استفاده از این نوع ابزار آلات نیازی به مصرف برق نیست.

در قسمت هایی که دسترسی کافی به پیچ و مهره وجود ندارد استفاده از این نوع آچار بسیار راحت است.

انواع مختلف بکس بادی

آچار بکس بادی انواع مختلفی دارد. به این ترتیب شما می توانید با توجه به نوع نیاز و کاربری خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. برخی از انواع مختلف بکس بادی که در بازار موجود است عبارتند از :

  • تفنگی
  • سرکج
  • مستقیم
  • صلیبی
  • نوک بلند
  • و ….

بهترین مارک بکس بادی چیست؟

کارخانه های مختلفی انواع ابزار آلات بادی را تولید و در بازار عرضه کرده اند. برای خرید بکس بادی با مارک ها و برندهای مختلفی روبرو می شوید. برخی از بهترین و پر طرفدارترین مارک های بکس بادی عبارتند از:

  • جنیوس
  • هیوندای
  • کرون
  • رونیکس
  • و …

خرید بکس بادی

برای خرید بکس بادی باید موارد خاصی را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید از میان انواع مختلف این نوع آچار، مناسب ترین و کاربردی ترین نوع را با توجه به نوع نیاز خود انتخاب کنید. برخی از مواردی که در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید عبارتند از :

میزان نیروی گشتاور یکی از مهم ترین شاخصه های بکس بادی می باشد. منظور از میزان نیروی گشتاور نیروی لازم برای باز و بسته کردن پیچ است.

سرعت بستن پیچ در هر دقیقه یکی دیگر از شاخصه های مهم انواع آچار بکس بادی می باشد که رابطه مستقیمی با میزان کارایی این نوع آچار دارد.

بکس بادی ها سایزهای مختلفی دارند که باید با توجه به کاربری مورد نظر خود مناسب ترین سایز را انتخاب کنید.

در هنگام خرید این نوع آچار به اندازه و وزن آن نیز توجه کنید و دقت داشته باشید آچاری را انتخاب و خریداری کنید که خوش دست باشد تا بتوانید به راحتی در کارهای زمان بر نیز از آن استفاده کنید.

برای خرید بکس بادی می توانید به سایت راهبرد صنعت مراجعه نمایید. علاوه بر بکس بادی می توانید انواع گریس پمپ دستی و بادی را نیز از راهبرد صنعت به راحتی و به صورت آنلاین خریداری کنید. از جمله مزایای خرید از این سایت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خرید آنلاین و آسان : به این ترتیب دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف رفتن به مرکز فروش ابزار آلات و جستجو برای یافتن مدل مورد نظر خود کنید. می توانید بدون خارج شدن از منزل به صورت آنلاین تمامی انواع مختلف بکس بادی و قیمت و مشخصات آن ها را مشاهده کرده و مناسب ترین گزینه را سفارش دهید.

تحویل درب منزل : سفارش شما در اسرع وقت در همان آدرسی که در سایت ثبت می کنید به شما تحویل داده خواهد شد. با خرید اینترنتی بکس بادی می توانید در زمان خود صرفه جویی کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

تضمین کیفیت کالا : یکی از مهم تری مزایای خرید از راهبرد صنعت، تضمین کیفیت کالای خریداری شده می باشد. به این ترتیب خیالتان از بالا بودن کیفیت ابزاری که قصد کار با آن را دارید کاملا آسوده است.

مشاوره رایگان : همان طور که گفتیم آچار بکس بادی انواع مختلفی دارد که باید با توجه به کاربری مورد نظر خود نوع مناسب و کاربردی آن را انتخاب و خریداری کنید. بنابراین بهتر است قبل از صرف هزینه و خرید ابزار، از کارشناسان این زمینه مشاوره بگیرید تا بعدا از خرید خود پشیمان نشوید. راهبرد صنعت برای خرید تمامی ابزار آلات از جمله بکس بادی، گریس پمپ دستی و بادی و …. مشاوره رایگان ارائه می دهد.

از طریق شماره های زیر میتوانید با ما تماس بگیرید.

021-66761993

09126457129

سخن آخر

همان طور که توضیح دادیم ابزار آلات بادی بسیار کاربردی و پر قدرت هستند. این نوع ابزار آلات تنوع بسیار زیادی دارند و نیاز شما را در بیشتر مراحل انجام تعمیرات، پروژه های صنعتی، مونتاژ کاری ها و … رفع خواهند کرد. برخی از انواع مختلف ابزار آلات بادی عبارتند از :

  • جغجغه بادی
  • بکس بادی
  • پرچ کن بادی
  • دریل بادی
  • پیچگوشتی بادی
  • فرز بادی
  • اره بادی
  • میخکوب و منگنه کوب های بادی
  • و ….

بکس بادی یا آچار بادی یکی از پر کاربردترین انواع ابزار آلات بادی می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع پیچ و مهره را با سرعت و قدرت زیاد باز و بسته کنید.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: اتاق
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59401

به "بکس بادی ابزاری کاربردی و پر قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکس بادی ابزاری کاربردی و پر قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید