تامین احتیاج بازار هرمزگان به سیمان خط قرمز است، خروج آرد از هرمزگان ممنوع است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/هرمزگان معاون هماهنگی امور مالی استانداری هرمزگان با بیان اینکه نظارت بر عاملین توزیع سیمان در هرمزگان لازم است، توضیح داد: فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی آرد از استان جلوگیری بعمل آورند.

تامین احتیاج بازار هرمزگان به سیمان خط قرمز است، خروج آرد از هرمزگان ممنوع است

ایرج حیدری صبح امروز (26 آبان ماه) در جلسه ستاد تنظیم بازار با موضوع آنالیز مسائل و مسائل حوزه سیمان و آرد استان هرمزگان، اضافه نمود: تامین احتیاج بازار استان به سیمان خط قرمز است و لازم است شرکت سیمان خمیر با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط با حساسیت ویژه تحقق این مهم را دنبال کند.

وی توضیح داد: با همه توان و ظرفیت از فعالیت صنایع در استان با برطرف موانع و مسائل احتمالی حمایت می گردد ولی لازم است صنایع نیز ابتدا به مردم استان خدمات مناسب ارائه نمایند سپس اقدام به ارسال محصولات تولیدی به سایر استان ها نمایند.

حیدری با اشاره به اینکه با وجود شرکت های عظیم حمل و نقل و در هرمزگان ایجاد وقفه در زمینه حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان پذیرفته نیست، توضیح داد: مردم هرمزگان از مزایای استقرار صنایع مختلف در استان بهره مند شوند، شرکت سیمان خمیر یکی از صنایعی است که انتظار است سیمان را قیمت متعارف و مناسب در مناطق مختلف استان توزیع کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی ذیربط برنامه ریزی مدون و هدفمندی برای سازماندهی حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان ارائه نمایند، اظهار کرد: سپردن حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف استان به شرکتی قوی بسیاری از مسائل این بخش را مرتفع می نماید.

حیدری با بیان اینکه نظارت بر عاملین توزیع سیمان در هرمزگان برای جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این زمینه دستگاه های مسئول وظیفه مهمی دارند، اعلام کرد: فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی آرد از استان جلوگیری بعمل آورند.

وی ادامه داد: نظارت بر فعالیت نانوایی ها در سطح شهرها و روستاهای استان به وسیله فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای مدیریت تامین، توزیع و عرضه آرد و نان در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری هرمزگان در انتها اظهار کرد: آرد سرمایه ملی و محصولی مهم در سبد خانوارهای ایرانی است و لازم است از این سرمایه مهم به صورت ویژه صیانت گردد.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45150

به "تامین احتیاج بازار هرمزگان به سیمان خط قرمز است، خروج آرد از هرمزگان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین احتیاج بازار هرمزگان به سیمان خط قرمز است، خروج آرد از هرمزگان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید