توزیع 665 تن میوه شب عید آغاز شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: توزیع 665 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال برای تنظیم بازار در این استان آغاز شد.

توزیع 665 تن میوه شب عید آغاز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ماندانا زنگنه دوشنبه 26 اسفند در نشست ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بیش از 365 تن پرتقال و 300 تن سیب برای تنظیم بازار شب عید به سیستان و بلوچستان حمل شده است که از امروز باقیمت تنظیمی هر کیلو 6 هزار تومان به شهروندان استان ارائه می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شیوع کرونا برای جلوگیری از انتقال بیماری باید در مراکز توزیع برای دریافت وجه از دستگاه کارت خوان استفاده و از تجمع در این مراکز پرهیز شود.

دکتر زنگنه تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست داریم از ایستادن در صف و ایجاد تجمع در کنار غرفه ها خودداری کرده و با رعایت آرامش و صبر و حوصله برای دریافت میوه اقدام کنند.

وی اظهار داشت: تخصیص میوه شب عید به شهرستان های سیستان و بلوچستان با توجه به نیاز و جمعیت هر شهرستان انجام می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حجم زیادی از میوه شب عید در استان ذخیره سازی شده و نباید شهروندان هیچ نگرانی در خصوص تأمین این میوه داشته باشند.

زنگنه اظهار داشت: امسال برای تأمین کالاهای اساسی، تنظیم بازار و نظارت بر قیمت کالاها 40 جلسه ستاد تنظیم بازار برگزارشده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25483

به "توزیع 665 تن میوه شب عید آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 665 تن میوه شب عید آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید