جدول رده بندی لیگ برتر در خاتمه هفته بیست ویکم، تراکتور هم برای پرسپولیس بازی کرد، پارس جنوبی جای سایپا را گرفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در انتها هفته بیست ویکم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور با شکست مقابل پارس جنوبی جم نتوانست اختلاف امتیازش با پرسپولیس در صدر جدول را کم کند.

جدول رده بندی لیگ برتر در خاتمه هفته بیست ویکم، تراکتور هم برای پرسپولیس بازی کرد، پارس جنوبی جای سایپا را گرفت

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز (آدینه) با انجام سه ملاقات به خاتمه رسید که در این ملاقاتها تیم های جنوبی صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم به ترتیب مقابل سایپا و تراکتور تبریز به پیروزی رسیدند و جدال تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان نیز به نتیجه تساوی انجامید.

براساس این گزارش، در روز دوم از هفته بیست ویکم مسابقات لیگ برتر عصر امروز صنعت نفت آبادان بعد از چهار شکست پیاپی، توانست در تهران سایپا را 2 بر یک شکست دهد و با 33 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار بگیرد. سایپا هم با 19 امتیاز و یک پله سقوط در رده چهاردهم جدول نهاده شد.

تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان هم امروز به نتیجه ای بهتر از تساوی یک - یک نرسیدند و با این تساوی شاگردان تارتار 28 امتیازی شدند و در رتبه هشتم جدول نهاده شدند و پیکان نیز همچنان با پانزده امتیاز در قعر جدول ایستاد.

در آخرین بازی این هفته تیم های پارس جنوبی و تراکتور تبریز به مصاف هم رفتند که شاگردان هومن افاضلی با یک گل به پیروزی رسیدند و با 20 امتیاز و یک رتبه صعود در جدول در رده سیزدهم نهاده شدند. تراکتور هم با همان 37 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند و نتوانست اختلاف امتیازش را با پرسپولیس در صدر جدول کاهش دهد.

نتایج بازی های هفته بیست ویکم لیگ برتر به توضیح زیر است:

ماشین سازی تبریز صفر - نساجی مازندران 3

فولاد خوزستان یک - شاهین شهرداری بوشهر صفر

گل گهر سیرجان یک - استقلال صفر

ذوب آهن اصفهان یک - سپاهان اصفهان یک

پرسپولیس 3 - شهر خودروی مشهد یک

سایپا یک - صنعت نفت آبادان 2

نفت مسجدسلیمان یک - پیکان یک

پارس جنوبی جم یک - تراکتور تبریز صفر

جدول رده بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23443

به "جدول رده بندی لیگ برتر در خاتمه هفته بیست ویکم، تراکتور هم برای پرسپولیس بازی کرد، پارس جنوبی جای سایپا را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول رده بندی لیگ برتر در خاتمه هفته بیست ویکم، تراکتور هم برای پرسپولیس بازی کرد، پارس جنوبی جای سایپا را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید