حزب الله عراق: نیروهای آمریکایی را غافلگیر می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی کتائب حزب الله عراق بر لزوم خروج نظامیان آمریکایی از عراق تأکید کرد و نسبت به نفوذهای اجرا شده در دستگاه نظامی این کشور هشدار داد و آن را توطئه ای به نفع داعش خواند.

حزب الله عراق: نیروهای آمریکایی را غافلگیر می کنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین، سخنگوی کتائب حزب الله عراق بر لزوم خروج نظامیان آمریکایی از عراق تأکید کرد و نسبت به نفوذهای اجرا شده در دستگاه نظامی این کشور هشدار داد و آن را توطئه ای به سود داعش دانست.

محمد محیی، سخنگوی کتائب حزب الله عراق گفت: در صورت عدم خروج آمریکا از عراق، گروه های مقاومت اسلامی آمریکا را غافلگیر خواهد نمود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید از عدم تکرار توطئه داعش اطمینان حاصل گردد توضیح داد: هدف اصلی این توطئه سرنگونی نظام سیاسی عراق است.

طی ماه های گذشته، کتائب حزب الله عراق نسبت به حضور نیروهای آمریکایی در عراق هشدار داد و تاکید نمود: نظامیان آمریکایی حتی قدرت دفاع از عناصر خود و بعلاوه متحدان منطقه ای خود را هم ندارند.

در همین ارتباط کمیته هماهنگی مقاومت عراق ماه مه گذشته در بیانیه ای گفت: ادامه حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی و پایگاه هایشان در خاک عراق و کنترل آنها بر آسمان کشور، نقض مستمر قانون اساسی عراق است که به طور صریح این امر را ممنوع نموده است.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60775

به "حزب الله عراق: نیروهای آمریکایی را غافلگیر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب الله عراق: نیروهای آمریکایی را غافلگیر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید