حمله تند عزیزیان به رشید مظاهری؛ علت جنجال شدید لو رفت، یک نفر باید جلوی این آقا بایستد، فردا از استقلال شکایت می کنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سعید عزیزیان مربی پیشین دروازه بانان استقلال گفت: وقتی من مربی دروازه بان های استقلال بودم اجازه نمی دادم کسی اختصاصی تمرین کند به همین دلیل هم بود که به من توهین شد.

حمله تند عزیزیان به رشید مظاهری؛ علت جنجال شدید لو رفت، یک نفر باید جلوی این آقا بایستد، فردا از استقلال شکایت می کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آمار تعداد گل های خورده محمدرشید مظاهری در روزهایی که بهزاد غلامپور دروازه بان های استقلال را تمرین می دهد نسبت به مدت زمانی که آنها زیر نظر سعید عزیزیان و کادرفنی پیشین استقلال تمرین می کردند رشد نگران نماینده ای داشته است. سعید عزیزیان درباره شرایط این روزهای دروازه بان اصلی استقلال و بعلاوه مطالباتی که از باشگاه دارد اظهاراتی را مطرح نموده است که در زیر می خوانید:

توانستید طلبتان را از باشگاه استقلال بگیرید؟

قسط اول طلبمان از استقلال را در اسفندماه گرفتیم اما قرار بود در تاریخ 31 اردیبهشت قسط دوم را بگیریم که این مبلغ هنوز به حساب ما واریز نشده است.

پیگیری کردید؟

من فردای همان روز با مدیرعامل باشگاه حرف زدم که گفت چون رئیس هیئت مدیره در زندان است کسی نیست زیر چک ها را امضا کند. این برای من جای سوال دارد پس در این شرایط باشگاه چطور از حسابش پول برمی دارد تا امورات روزانه اش را سپری کند؟ همان موقع بود که استقلال باید راهی آبادان می شد و به پول برای اردوی آبادان احتیاج داشت. با این همه من چند روز صبر کردم. ولی یکی دو روز پیش که باز هم با مددی تماس گرفتم دیگر جواب تلفنم را نداد.

اقدام بعدی تان چیست؟

شنبه به فدراسیون می روم و از استقلال شکایت می کنم. اتفاقاً در روزهای ابتدایی هفته در این باره پرس وجو کردم و مسئولان فدراسیون گفتند می توانم شکایت کنم.

چطور؟

ما با این شرط که باشگاه استقلال 60 درصد از طلبمان را در سه قسط پرداخت کند حدود 40 درصد از آن را بخشیدیم اما تأکید کردیم اگر این مبالغ در اقساط تعیین پرداخت نگردد پول کامل را دریافت خواهیم کرد. حالا هم من می خواهم به فدراسیون بروم و خواهان دریافت کل طلبم از استقلال بشوم. بعضی از همکارنم هم می آیند.

دروازه بان اصلی استقلال در دوران حضور شما در این تیم به مراتب کمتر گل می خورد. چه دلیلی دارد که مظاهری در این مدت و در بازی های کمتر از نیم فصل اول این همه گل خورده است؟

استقلالی ها با حضور کادر فنی نو در یکی دو بازی اول انگیزه داشتند و نتیجه خوبی گرفتند ولی وقتی به آسیا رفتند دیدیم که در سه بازی استقلال 8 گل خورد که این 8 گل تنها در سه بازی به ثمر رسید! من همه این سال ها هرگز به گلرهایی که زیر دستم بودند اجازه نمی دادم خودشان تمرین نمایند در حالی که بعضی خواهان این موضوع بودند اما من مانع از آن شدم. من معتقدم همه تمرینات دروازه بان باید زیر نظر خودم باشد گرچه این موضوع باعث شد دلخوری هایی هم به وجود بیاید اما من از روش خودم عقب نشینی نکردم. به خاطر همین یکی از آنها با من بد شد.

اختلافتان با رشید مظاهری؟

- بله! البته من همچنان به وسیله کمیته اخلاق، شخص وزیر و آقای عزیزی خادم پیگیر شکایتم از این فرد هستم. حتی این موضوع را به آقای شهیدی رئیس حراست وزارت ورزش هم منتقل کردم و به من اطمینان داد کاری می نماید تا حق به حقدار برسد. این را هم بگویم که سید حسین حسینی خیلی مؤدب و با اخلاق است و برایش برترین ها را آرزو دارم.

هنوز بابت اتفاقات مربوط به رشید مظاهری دلخور هستید؟

بله! توهین خیلی بدی به من شد. من از این کار یک هدف تعیین دارم و آن این است که جلوی این قبیل رفتارهای زشت را بگیرم.

ولی او که گفت حرفی نزده و عذرخواهی هم کرد؟

اگر حرفی نزده چه لزومی داشت که از من عذرخواهی کند؟ پس می بینیم که حرفی زده شده است. اگر از کادر فنی و مسئولان تراکتور هم سوال کنید به شما می گویند که فصل قبل چطور بعضی مسائل باعث دلخوری در کادر فنی آن تیم شده بود. من از وزیر ورزش می خواهم این موضوع بایگانی نگردد تا جلوی این بی اخلاقی ها گرفته گردد. فوتبال ورزشی است برای دوستی و تفریح نه بی ادبی و از بین بردن حرمت ها. یک نفر باید جلوی این افراد بایستد.

خبر ورزشی

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60171

به "حمله تند عزیزیان به رشید مظاهری؛ علت جنجال شدید لو رفت، یک نفر باید جلوی این آقا بایستد، فردا از استقلال شکایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند عزیزیان به رشید مظاهری؛ علت جنجال شدید لو رفت، یک نفر باید جلوی این آقا بایستد، فردا از استقلال شکایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید