حمله تند کیهان به روزنامه جمهوری اسلامی، جاده صاف کن اصلاح طلبان هستی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران : روزنامه کیهان با عباراتی تند به روزنامه جمهوری اسلامی حمله کرد و آن را روزنامه ای خواند که نان جمهوری اسلامی و مردمش را می خورد اما در این سال ها در خدمت توجیه سوءمدیریت اشرافی غربگرا قرار داشته است.

حمله تند کیهان به روزنامه جمهوری اسلامی، جاده صاف کن اصلاح طلبان هستی

به گزارش به نقل از روزنامه کیهان، این روزنامه با عباراتی تند به روزنامه جمهوری اسلامی حمله کرد و آن را روزنامه ای خواند که نان جمهوری اسلامی و مردمش را می خورد اما در این سال ها در خدمت توجیه سوءمدیریت اشرافی غربگرا قرار داشته است.

کیهان سپس از اینکه روزنامه جمهوری اسلامی نام جناح اصولگرا را برای رئیسی و حامیانش انتخاب کرده برآشفته شده و آن را عنوانی تحریف آمیز خوانده و نوشته است: آقای رئیسی در قوه قضائیه با فساد دانه درشت های هر دو جناح برخورد کرد.

کیهان ادامه داد: روزنامه مورد بحث در کنار بسیاری از نشریات همسو، به عنوان جاده صاف کن طیف مدعی اصلاحات و اعتدال عمل می کرد و سرگرم مأیوس سازی مردم ایران بود و اجازه ندارد از طرف مردم رای دهنده حرف بزند. یا شورای نگهبان و نهادهای نظامی را به یک جناح نسبت دهد؛ مگر اینکه نهادهای مختلف انقلابی را یک جناح در نظر بگیرد و خودش را ذیل جناح ضدانقلاب تعریف کرده باشد!

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58919

به "حمله تند کیهان به روزنامه جمهوری اسلامی، جاده صاف کن اصلاح طلبان هستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند کیهان به روزنامه جمهوری اسلامی، جاده صاف کن اصلاح طلبان هستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید