خبرنگاران حمله توپخانه ای ترکیه به شمال سوریه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- نیروهای ترکیه روستاهای واقع در شمال سوریه را با توپخانه هدف حمله قرار دادند.

خبرنگاران حمله توپخانه ای ترکیه به شمال سوریه

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، نیروهای ترکیه چندین گلوله توپ به سمت شماری از روستاهای واقع در منطقه ابو راسین در حومه شمالی الحسکه شلیک کردند.

شماری از این گلوله ها، به اراضی زراعی و اطراف شهرک ابوراسین و روستاهای تابعه آن اصابت کرد اما خسارت جانی در پی نداشت.

سه دستگاه تانک و شماری خودروی زرهی متعلق به نیروهای ترک برای رفتن به پایگاه نظامی واقع در روستای ام عشبه در شمال غرب شهرک ابو راسین، از طریق روستای مرزی السکریه وارد خاک سوریه شدند. در همین حین یک فروند هواپیمای شناسایی ترکیه بر فراز منطقه در حال پرواز بود.

نیروهای ترکیه و مزدوران آن ها از ابتدای تجاوز خود به سرزمینهای سوریه در نهم اکتبر سال گذشته با توپ و سلاح های سنگین مناطق مسکونی و تاسیسات حیاتی روستاها و شهرهای الحسکه، رقه و حلب را هدف قرار دادند و باعث ویران کردن خانه های مردم، از بین بردن زیرساخت ها و آوارگی ساکنان این مناطق شدند.

سوریه در 9 سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تا به امروز صدها هزار کشته و میلیون ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35732

به "خبرنگاران حمله توپخانه ای ترکیه به شمال سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمله توپخانه ای ترکیه به شمال سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید