دومای روسیه بیان کرد:پرداخت سالانه 135 دلار به هر شهروند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایرنا نوشت: دومای دولتی روسیه پیشنهاد نموده است که سالانه به حساب هر شهروند روس مبلغ 10 هزار روبل (135 دلار) بدون هر گونه قید و شرط پرداخت گردد.

دومای روسیه بیان کرد:پرداخت سالانه 135 دلار به هر شهروند

به نقل از روزنامه ایزوستیا برای یرداخت بی قید و شرط 10 هزار روبل به هر شهروند روس، یک فراکسیون مجلس روسیه به دولت پیشنهاد داده است سالانه 18 تریلیون روبل به این موضوع اختصاص یابد. این پیشنهاد قرار است از سوی دیمیتری مدودف نایب رئیس شورای امنیت روسیه آنالیز گردد.

درآمد اساسی بدون قید و شرط یک مفهوم اجتماعی است که شامل پرداخت منظم مقدار مشخصی پول به هر یک از اعضای جامعه روسیه است. وجوه بدون در نظر دریافت سطح درآمد و بدون احتیاج به اتمام کار به همه واریز می گردد.

بعضی در روسیه معتقدند که چنین هزینه هایی هنوز به دلیل محدودیت بودجه قابل تحقق نیست. اما الکسی کودرین، رئیس اتاق حساب های روسیه، طی سخنرانی خود در مجمع مالی بین المللی سن پترزبورگ گفت که پرداخت یک درآمد پایه بی قید و شرط برای همه شهروندان در آینده امکان پذیر است.

به ابتکار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، خانواده های دارای فرزند قبلاً چندین بار در زمان شیوع ویروس کرونا، پول نقد دریافت نموده اند.

روسیه 146 میلیون نفر جمعیت دارد.

310 310

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58281

به "دومای روسیه بیان کرد:پرداخت سالانه 135 دلار به هر شهروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومای روسیه بیان کرد:پرداخت سالانه 135 دلار به هر شهروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید