رسول پناه: همه بازیکنان پرسپولیس نشان دادند آل کثیر هستند، تمام بازیکنان را حفظ می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: محرومیت مهاجم ما حق کشی است و همه بچه ها در بازی با النصر نشان دادند آل کثیر هستند و حق او را گرفتند.

رسول پناه: همه بازیکنان پرسپولیس نشان دادند آل کثیر هستند، تمام بازیکنان را حفظ می کنیم

مهدی رسول پناه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیم پرسپولیس مقابل النصر عربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی بسیار عالی بود و این برد را به همه طرفداران تبریک می گویم. بچه ها غیرتمندانه، با جسارت و با شرافت حماسه آفریدند. به همه مردم ایران این برد را تبریک می گویم.

وی در خصوص اینکه با توجه به محرمیت آل کثیر پیروزی برابر النصر شیرین تر شد، گفت: در حق آل کثیر واقعاً اجحاف شد، اما همه بچه ها نشان دادند آل کثیر هستند و حق او را گرفتند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت پاداش به بازیکنان و همچنین دریافت پاداش حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا از AFC مطرح نمود: پاداش را فردا در هیئت مدیره تصویب خواهیم کرد و پاداشی ویژه به بازیکنان تعلق خواهد گرفت. در خصوص پاداش AFC هم همانطور که می دانید این پول الان به دست ما نمی رسد و فرایند دو تا سه ماهه دارد که باید طی گردد.

رسول پناه در خصوص پیگیری محرومیت آل کثیر مطرح نمود: فردا نامه نگاری های لازم را برای بخشیده شدن محرومیت این بازیکن انجام می دهیم. فکر نمی کنم مسئله ای از این بابت وجود داشته باشد. محرومیت او یک حق کشی است، آل کثیر کاری نکرده و خوشحالی بعد از گلش را در گذشته هم انجام داده بود. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و حتما پیگیری خواهیم کرد. این را هم بگویم عبدی عملکرد بسیار خوبی در بازی با النصر داشت و فوق العاده بود.

وی در رابطه با آخرین شرایط پرونده برانکو ایوانکوویچ و پرداخت مطالبات این مربی یادآور شد: در روزهای آینده برنامه داریم تا این بدهی را پرداخت کنیم و طرفداران نگران آن نباشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شایعاتی که پیرامون جدایی بعضی بازیکنان به گوش می رسد، به خبرنگاران گفت: بازیکنان پرسپولیس و مخصوصاً سرمربی تیم مان بهترین هستند و طبیعی است که پیشنهاد داشته باشند و آنها را روی هوا می زنند اما همه آنها را نگه می داریم و نگرانی در این مورد وجود ندارد. همه این بازیکنان عاشق پرسپولیس هستند.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41860

به "رسول پناه: همه بازیکنان پرسپولیس نشان دادند آل کثیر هستند، تمام بازیکنان را حفظ می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: همه بازیکنان پرسپولیس نشان دادند آل کثیر هستند، تمام بازیکنان را حفظ می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید