شکوری: صعود تیم ملی با این شرایط شیرین تر می شود، دیگر حق اشتباه نداریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که با سلب میزبانی از ایران، صعود احتمالی شاگردان دراگان اسکوچیچ به جام جهانی شیرین تر خواهد بود.

شکوری: صعود تیم ملی با این شرایط شیرین تر می شود، دیگر حق اشتباه نداریم

هادی شکوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر که به میزبانی بحرین برگزار می شود، گفت: با وجود بازیکنان و لژیونرهایی که در تیم ملی هستند و تجاربی که آنها به دست آورده اند، فکر نمی کنم فرقی کند بازی ها در چه کشوری باشد. اتفاقات سیاسی در فوتبال هم تأثیرگذار است، اما بازیکنان باکیفیت ما توانایی بازی در هر کشوری را دارند. تیم ملی از کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد و مربیان نباید موضوع میزبانی را برای بازیکنان برجسته کنند. شیرینی موفقیت و صعود به جام جهانی در این شرایط شیرین تر می شود.

وی در مورد تأثیر نتایج نامطلوب تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی روی بازیکنان این تیم بیان نمود: همه بازی های ملی حساسیت دارند و بازیکنان و کادر فنی تحت فشار هستند. این هنر کادر فنی است که بتواند شرایط بازیکنان را به شرایط ایده آل نزدیک کند. این موضوع هم خیلی حاد نیست و به مسائل روانی اعضای تیم مربوط است. کادر فنی باید هنر خودش را در این موضوع نشان دهد. تیم ملی محل آزمون و خطا نیست و ما حق اشتباه کردن نداریم. باید تلاش کنیم بازیکنان در کیفیت خیلی خوبی قرار داشته باشند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران راجع به کارشکنی احتمالی بحرینی ها در میزبانی از شاگردان دراگان اسکوچیچ شرح داد: همه کشورها در حال پیشرفت هستند و تیم هایی که سال ها اسمی از آنها به میان می آمد، مدعی شده اند. با این حال نباید فراموش کنیم چه عقبه ای داریم و باید به گونه ای برخورد و بازی کنیم که بزرگی ایران را به رخ همه بکشیم. اگر بهترین کیفیت خود را ارائه کنیم، فکر نمی کنم بحرین با کارشکنی و تحت شرایط دیگری هم بتواند جلودار ما باشد.

شکوری درباره نقدها مطرح شده علیه کادر فنی به خاطر عدم دعوت از بازیکنانی چون مهدی ترابی به خبرنگاران گفت: همیشه این صحبت ها در میان بوده است و اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد. باید به نظرات کادر فنی احترام بگذاریم و مطمئن باشید اگر چهار بازیکن دیگر دعوت می شدند، گفته می شد چرا نفر پنجم به تیم ملی دعوت نشده است.

وی در مورد از دست رفتن یک فیفادی در فروردین و دیدار با سوریه در روز 10 فروردین اظهار داشت: فوتبال ایران فرصت سوزی زیادی داشته است. بازی های تدارکاتی خیلی مؤثر است و هر چه بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم، بهتر است.

سرمربی پیشین چوکای تالش راجع به شرایط مطالبات خود از این باشگاه گفت: دوستانی که به باشگاه چوکا آمدند، نه تماسی با من گرفتند و نه پاسخ تماس های من را دادند. به همین علت از چوکا شکایت کردم.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53854

به "شکوری: صعود تیم ملی با این شرایط شیرین تر می شود، دیگر حق اشتباه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: صعود تیم ملی با این شرایط شیرین تر می شود، دیگر حق اشتباه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید