محمود فکری به سخت ترین روز خود در لیگ رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، شاید این از بخت خوب محمود فکری باشد که در هفته چهاردهم باید در خانه و در استادیوم خالی از تماشاگر به میدان برود چرا که اگر ملاقات این هفته آبی پوشان چنین شرایطی نداشت، قطعاً می توانست سخت ترین حضور فکری روی نیمکت استقلال باشد. اما باوجود همین شرایط تلطیف شده، باز هم این ملاقات باوجود صندلی جدولی تیم حریف سخت و البته برای فکری خاص است.

محمود فکری به سخت ترین روز خود در لیگ رسید

درست چند روز قبل از آغاز فصل بود که محمود فکری باوجود داشتن قرارداد با نساجی، وارد چالش جدی شد تا بتواند فصل بیستم روی نیمکت استقلال بنشیند.

فکری باوجود همه موانعی که سر راهش بود، با علم به محکوم شدن به پرداخت غرامت، قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا فصل بیستم به جای نساجی روی نیمکت استقلال بنشیند.

نساجی در این فصل شرایط مناسبی ندارد و یکی از دو تیم انتهای جدول است و بسیاری از طرفداران نساجی این اتفاق را از چشم سرمربی امروز دیروز خودشان و امروز آبی ها می بینند و بر این باورند اگر فکری ابتدای فصل به قراردادش پایبند می ماند، امروز نساجی در شرایط بهتری قرار داشت.

امروز فکری باید با تیم سابق خودش بازی کند. تیمی که شاید در شرایط عادی می بایست روی نیمکت آن بنشیند. تیمی که در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی واقع شده است و ادامه این فرایند می تواند آن را تبدیل به یکی از گزینه های سقوط نماید.

ملاقات دو تیم استقلال نساجی از ساعت 17 روز آدینه 17 بهمن در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51577

به "محمود فکری به سخت ترین روز خود در لیگ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری به سخت ترین روز خود در لیگ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید