مصاف با اودینزه؛ فرصت آخر یوونتوس به پیرلو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی بانوی پیر در صورتی که شانس تیمش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده بیش از این به خطر بیندازد، ممکن است شغل خود را از دست بدهد.

مصاف با اودینزه؛ فرصت آخر یوونتوس به پیرلو

به گزارش خبرنگاران، نشریه استمپای ایتالیا نوشته است که اگر بانوی پیر در هفته سی و چهارم سری A نتواند بر اودینزه غلبه کند، قطعاً آندره آ پیرلو را اخراج خواهد نمود.

مردان پیرلو در 4 هفته اخیر سری A تنها 4 امتیاز کسب نموده اند نموده اند و در دو بازی قبلی خود به ترتیب مقابل آتالانتا و فیورنتینا پیروز به کسب پیروزی نشده اند. این نتایج سبب شده که بیانکونری به رده چهارم جدول سقوط کند اگرچه تیم پنجم جدول، میلان هم با یووه هم امتیاز است. به این ترتیب قهرمان فصل گذشته سری A بعد از مأیوس شدن از دفاع از قهرمانی اش حالا به طور جدی خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان را هم احساس می نماید و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، از نظر مالی ضربه سنگینی خواهد خورد چرا که پاداشی قابل قبول را از دست می دهد. این موضوع در برهه کنونی که باشگاه دچار بحران مالی شده برای مدیران باشگاه بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل به نظر می رسد کسب سهمیه لیگ قهرمانان خط قرمز آنها است.

طبق گزارش استمپا یوونتوس در صورت شکست مقابل نتیجه نگرفتن برابر اودینزه پیرلو را برکنار خواهد نمود و دستیار او ایگور تودور را موقتاً مسئول راهنمایی تیم خواهد نمود. در همین حال نشریه تورینی توتواسپورت هم نوشته است که اگر یوونتوس فصل را در جمع 4 تیم بالای جدول به خاتمه برساند و از حضور در لیگ قهرمانان اروپا بازماند، بسیاری در این باشگاه کار خود را از دست خواهند داد.

یوونتوس پس از بازی با اودینزه که یک بازی خارج از خانه است، به ترتیب برابر تیم های میلان (در خانه)، ساسولو (بیرون از خانه)، اینتر (در خانه) و بولونیا (بیرون از خانه) به میدان می رود که هر چهار تیم جزو سرسخت ترین تیم های سری A هستند.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57306

به "مصاف با اودینزه؛ فرصت آخر یوونتوس به پیرلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف با اودینزه؛ فرصت آخر یوونتوس به پیرلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید