می توانستیم گل های بیشتری به نیروی هوایی بزنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی امشب بعداز پیروزی تیمش برابر نیروی هوایی عراق در نشست خبری در الشارجه امارات گفت: بازی سنگینی بود و خدا را شکر پیروز شدیم سه امتیاز را بگیریم.

می توانستیم گل های بیشتری به نیروی هوایی بزنیم

وی سپس ادامه داد: به بازیکنانم گفته بودم که در سه بازی قبلی چون کوشش نموده بودید مطمئن باشید خدا در ادامه به شما شانس پیروزی می دهد. از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود بازی کردند.

خطیبی اضافه نمود: کاش از تیم حریف یک بازیکن اخراج نمی شد و این اتفاق رخ نمی داد، چون انرژی همه بازیکنان شان دو برابر شد که جبران نمایند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از عملکرد داور این بازی گفت: از زمانی که داور کارت قرمز به بازیکن تیم نیروی هوایی نشان داد، همه برخوردها را به نفع تیم حریف گرفت.

وی با بیان اینکه امروز سعی کردیم به بازیکنان آرامش دهیم، گفت: پیش بینی نموده بودم بازی فیزیکی باشد که همین طور شد، با اینکه امروز مجبور شدیم به چند بازیکن خودمان استراحت دهیم تا در بازی آینده با انرژی جدید وارد میدان شوند ولی پیروز بودیم و سه امتیاز حساس این ملاقات را گرفتیم.

خطیبی با تبریک این پیروزی به طرفداران تیم تراکتور اضافه نمود: باید این فرایند خوب را ادامه دهیم، این بازی برای ما تمام شد، از این دقیقه و ساعت برای بازی بعدی آماده می شویم که بازی سرنوشت سازی است.

وی با بیان اینکه باید برای ملاقات بعدی برابر پاختاکور تمرکز خود را حفظ کنیم، ادامه داد: با توجه به فشردگی مسابقات و میزبانی خوب از تیم شارجه کاش بعد از سه بازی دور رفت، ای اف سی چند روز به تیم ها استراحت می داد که برای آغاز بازی های برگشت کیفیت مثل دور رفت باشد.

خطیبی اضافه نمود: همه مربیان نگران مصدومیت بازیکنان هستند و کیفیت بازی ها نیز در این شرایط پایین می آید. امیدوارم دفعه بعدی این پیشنهاد را در نظر بگیرند.

تیم تراکتور پیروز شد مقابل نیروی هوایی عراق به پیروزی برسد و شانس صعود خود را افزایش دهد.

شاگردان رسول خطیبی شامگاه آدینه مقابل نیروی هوایی عراق به پیروزی یک بر صفر دست یافتند. تک گل تیم تراکتور را مهدی تیکدری در دقیقه دو به ثمر رساند.

تراکتور با این پیروزی 6 امتیازی شد و شانس خود را برای صعود از گروه افزایش داد.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56390

به "می توانستیم گل های بیشتری به نیروی هوایی بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم گل های بیشتری به نیروی هوایی بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید