پرفروش ترین ساعت های هوشمند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، این روز ها بسیاری از کاربران از گوشی های هوشمند برای ردیابی شرایط سلامتی و تندرستی خود در ایام همه گیری کرونا استفاده می نمایند. با این اعداد و ارقام، سهم اپل واچ در بازار ساعت های هوشمند از 54 به 55 درصد رسیده است.

پرفروش ترین ساعت های هوشمند

طبق آخرین گزارش ها، اپل واچ در سه ماه نخست امسال میلادی، 5/ 55درصد از میزان فروش ساعت های هوشمند در دنیا را به خود اختصاص داد.

اگرچه شیوع ویروس کرونا تاثیر سوئی در بازار محصولات هوشمند و اسمارت واچ ها برجای گذاشته و پیش بینی می گردد که این فرایند ادامه داشته باشد، اما فروش محصولات اپل در این مدت رشد داشته و اپل واچ نیز همچنان در این بازار یکه تازی می نماید و بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

گزارش مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics حاکی از آن است که میزان عرضه این ساعت هوشمند با رشدی 2/ 20درصدی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل همراه بوده است. فروش اپل واچ در سه ماه نخست سال 2019 برابر با 4/ 11میلیون دستگاه در سه ماه نخست 2019 به 7/ 13میلیون دستگاه در فصل جاری رسیده است.

استیون والتزر، از تحلیلگران ارشد بازار در این خصوص می گوید: فروش اسمارت واچ ها به وسیله فروشگاه های آنلاین قابل توجه بوده چراکه این روز ها بسیاری از کاربران از گوشی های هوشمند برای ردیابی شرایط سلامتی و تندرستی خود در ایام همه گیری کرونا استفاده می نمایند. با این اعداد و ارقام، سهم اپل واچ در بازار ساعت های هوشمند از 54 به 55 درصد رسیده است.

نیل ماوستون می گوید که در حال حاضر، اپل واچ نیمی از بازار این محصول را قبضه نموده و در این زمینه حرف اول را می زند. اگرچه اپل، جزئیات مربوط به میزان فروش ساعت های هوشمند خود را اعلام ننموده، اما پیشتر و در جریان گزارش اقتصادی اخیر خود گفت که توانست در سه ماه دوم سال اقتصادی 2020، چیزی حدود 3/ 6میلیارد دلار را از بخش فروش محصولات پوشیدنی و تجهیزات جانبی به دست آورد که از رشدی 5/ 22درصدی حکایت دارد.

شرکت رقیب یعنی سامسونگ نیز در سه ماه نخست 2020، بالغ بر 9/ 1میلیون دستگاه ساعت هوشمند را عرضه کرد که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال قبل، رشدی 8/ 11درصدی را نشان می دهد. در این بین، شرکت گارمنی نیز با فروش 1/ 1میلیون ساعت هوشمند، رشد فروش 5/ 37درصدی را در این بازار تجربه کرد.

این شرکت در رده سوم پرفروش ترین تولیدنمایندگان اسمارت واچ نهاده شد و اکنون 8 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

منبع: ایران آی تی

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: فرادید
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31350

به "پرفروش ترین ساعت های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین ساعت های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید