360 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعالیت می کنند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - معاون دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور از فعالیت 360 مرکز اورژانس اجتماعی در سراسر کشور خبر داد و گفت: اکنون همه شهرهای بالای 50 هزار نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره مند هستند.

360 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعالیت می کنند

به گزارش ایسنا، ارجمندی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی به عنوان یک شبکه قوی از نیروهای خبره روانشناسی و مددکاری جهت مداخله بهره می گیرد، اضافه کرد: در همه جای دنیا مسئله آزار و اذیت ها به پلیس ارتباط پیدا می کند ولی در کشور ما توسط اورژانس اجتماعی و با بهره گیری از نیروهای فعال و متخصص و روانشناسان و مددکاران، در این موضوع مداخله صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه سیاستهای کلی سازمان بهزیستی با توجه به نقش سازنده دختران در آینده خود، حمایت و توانمند سازی دختران می باشد، اضافه کرد: حمایت از دختران در معرض آسیب اجتماعی در 31 خانه سلامت و 22 مرکز روزانه انجام می شود.

وی گفت: تغییر نگرش خانواده ها نسبت به حقوق دختران و تلاش جهت توانمندسازی دختران از مهمترین اقدامات سازمان بهزیستی است.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت میکرد، اضافه کرد: هدف کلی سازمان بهزیستی این است که حمایت های سازمان به افرادی که دچار آسیب ها و مشکلاتی همچون کودک آزاری، همسر آزاری، اعتیاد، بچه ها خیابانی و ... شده اند به گونه ای باشد که بتوانند از مراکز مشاوره سازمان استفاده کنند و یا به گونه ای توانمند شوند که در آینده خود بتوانند مشکلاتشان را رفع کنند.

معاون دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: به طور کلی سازمان بهزیستی به عنوان جریانی واقع شده است که شرایط اجتماعی کشور را از بحران به طبیعی باز گرداند.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57503

به "360 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعالیت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "360 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعالیت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید